Saksan tarviketilaukset

Tämä on Saksan tarviketilausten osio!

Rinkeihin ovat lämpimästi tervetulleita mukaan kaikki SCY:n maksavat jäsenet. Yhdistykseen kuulumattomat henkilöt ja tahot eivät voi tilata kauttamme tuotteita, koska tilausmahdollisuus on yhdistyksemme antama jäsenetu.

Ringit

Tilaukset on noudettava mahdollisimman pian niiden saapumisesta, sillä yhdistyksellä ei ole varastotiloja joihin säilöä tuotteita pitkiksi ajoiksi.

Uusimaa - Tiia Manninen (Helsinki)

Keski-Suomi - Elsi Hietaranta (Jyväskylä)

Pirkanmaa - Elina Rantanen (Lempäälä)

Saksan tilaukset

Hiekka ja -pellettirinkien lisäksi yhdistys tekee 1-2 kertaa vuodessa kimppatilauksen Saksaan mm. Fungus-Stop -jauheesta, maitopelletistä, vitamiineista ym. Halukkaat jäsenet ovat tervetulleita mukaan tilauksiin. Tilausten postikulut Suomeen jaetaan tilaajien kesken.

Tuotteet toimitetaan yhteen ringeistä, josta tuotteiden postittaminen tilaajalle yhdessä muiden rinkitituotteiden kanssa on mahdollista. Lisäksi tuontimahdollisuuksia kannattaa tiedustella.

Voit jättää tilauksesi joko jollain oheisista lomakkeista, tai sähköpostitse osoitteeseen: chinchillayhdistys@gmail.com

-- HUOM!! Katso tilausta tehdessäsi, että lähetät tilauksen oikean kaavakkeen kautta, jotta saat tilauksesi oikein. --

Tilauskaavake (Saksan tarviketilaus)

seuraava tilaus: kysynnän mukaan

Tilaukset täytetään tilausjärjestyksessä ja tilaukset ovat sitovia, eikä niitä voi perua. Tuotteiden hinnan lisäksi jokaiseen tilaukseen lisätään postikulut, jotka jaetaan tilaajien kesken. Tarkemmat postikulut löytyvät tästä tilausohjeesta.
Yhteistilauksen yhteispaino voi enimmillään olla 31,5 kg.
Maksimi paino/tilaus/henkilö on 6 kg.
MAKSUTIEDOT:
Tilinumero: FI84 5016 1020 0621 53
Saaja: Suomen Chinchillayhdistys ry
Maksu: Määräytyy kunkin tilauksen mukaan + postikulut -> tilauksesta vastaavat henkilöt ilmoittavat kunkin henk.koht. summan
Viitenumero: 8426
TILATTAVAT TUOTTEET:
TOIMITUSKULUT:
0.01 – 2 kg = 9 €
2,01 – 5 kg = 18 €
5,01 – 10 kg = 23 €
10,01 – 20 kg = 34 €
20,01 – 31,5 kg = 45 €
Toimitusaika on yleensä noin viikon, mutta jos osa tuotteista puuttuu tilaushetkellä, voi toimitus hieman viivästyä. Toimitukset voivat tällöin tulla myös useammassa erässä. Myöhästyneistä tilauksista ilmoitetaan yhdistykselle s-postitse ja yhdistys informoi tilaajia, jos viivästyksiä tulee.
Tilaukset tehdään tämän lomakkeen avulla tai sähköpostitse chinchillayhdistys@gmail.com.
Ilmoita tilauksessasi:
  • Tilattavien tuotteiden nimi, määrä ja yhteishinta sekä painoarvio (ei toimituskuluja!)
Kiitos!

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.