Kasvatus tauolla toistaiseksi

Hei!

Olen Janette, Vantaalainen perheenäiti SCY*Dasmeluna's-nimen takana.

Olen kasvattanut chinchilloita harrastusmielessä näyttelyihin ja jalostukseen vuodesta 2015, jolloin sain myös SCY*-nimeni. Toimin myös yhdistyksemme Varapuheenjohtajana ja Pet-tuomarina. Tavoitteenani on erikoistua myös virallisen luokan tuomarointiin tulevaisuudessa.

Tällä hetkellä kasvatukseni on tauolla, mutta käyn näyttelyissä aktiivisesti sijoituseläinteni ja yhteisomistuksessa olevien chinchilloiden kanssa.

Kasvatuksessani pyrin ulkoisesti tasapainoisiin, hyvän värinpuhtauden ja värin omaaviin hyväluonteisiin yksilöihin.

Pääasiassa kasvatukseni painottuu Blue diamond ja Violet- väreihin ja näiden mutaatioihin, uutena projektina German violet.

Myös Royal Persian Angora-kasvatus kuuluu pienimuotoisesti kasvatusohjelmaani.

Teen mielelläni yhteistyötä muiden kasvattajien kanssa, ja etsin luotettavia sijoituskoteja sijoituschinchilloille aika ajoin.

Kuulumisiamme voi seurata myös Facebookissa!

FCH Miss Spot