SCY*shining

Kasvattajanimen takaa löytyy nuoren aikuisen alku. Kasvatan chinchilloja Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien varrella, joten tänne on helppo tulla julkisilla.

Ensimmäisen chinchillani sain vuonna 2016 ja nimesin hänet Taoksi.  Tao sai minut kiinnostumaan chinchilloista enemmän ja hänelle myöhemmin löysin kaverin kasvattajalta.  Myöhemmin nousi kiinnostus kasvattamisesta ja aloitin kasvattamisen yhteistyöpoikueilla. Ensimmäinen poikue syntyi tänne vuonna 2020.

Kasvatuksessani keskityn väreihin ebony, blue diamond, ja violet. Kasvatan myös pienimuotoisesti Royal Persian Angoroita. Poikueita tänne syntyy vuoden aikana 3-5.

Käytän jalostuksessa vain terveitä ja hyvän lemmikkiluonteen omaavia chinchilloja.

Toimin myös hallituksessa rekisterivastaavana sekä pidän pellettirinkiä pystyssä. Osallistun myös aktiivisesti chinchillanäyttelyihin joten sieltä voipi minut bongata.

Ota rohkeasti yhteyttä jos sinulla olisi haaveena chinchillan hankkiminen tai jos herää kysymyksiä lajiin liittyen.  Autan mielelläni

Minut löytää:

Facebook: Shining chinchillas