Pellettiringit

Suomen Chinchillayhdistys ry ylläpitää hiekka-, tarvike- ja pellettirinkejä jäsenilleen.

Rinkeihin ovat lämpimästi tervetulleita mukaan kaikki SCY:n maksavat jäsenet. Yhdistykseen kuulumattomat henkilöt ja tahot eivät voi tilata kauttamme tuotteita, koska tilausmahdollisuus on yhdistyksemme antama jäsenetu.

Ringit

Tilaukset on noudettava mahdollisimman pian niiden saapumisesta, sillä yhdistyksellä ei ole varastotiloja joihin säilöä tuotteita pitkiksi ajoiksi.

Uusimaa - Tiia Manninen (Helsinki)

Keski-Suomi - Elsi Hietaranta (Jyväskylä)

Pirkanmaa - Elina Rantanen (Lempäälä)

MÄSTERS PELLETTIRINKI

Yhdistys tilaa laadukasta ja suosittua ruotsalaista Mästers puristechinchillapellettiä vähintään kaksi kertaa vuodessa PK-seudulle, Etelä-Savoon, Keski-Suomeen ja Pirkanmaalle. Pelletti on ollut käytössä vuosikausia mm. Ruotsissa, Suomessa ja Saksassa chinchillaharrastajien ja -kasvattajien keskuudessa. Mästers on suunniteltu nimenomaan lemmikki-, näyttely- ja jalostuschinchilloille, tähdäten pitkään elinikään ja terveyteen. Pellettiä ei käytetä turkistarhoilla.

Säkin koko: 20kg

Ämpärin koko: 5kg

FEEDCON TILAUKSET (ALTROMIN, CARRERA, MÖRTTIRÖPÖ, TARVIKKEET)

Lisäksi tilaamme Altromin puristechinchillapellettiä, Carrera kylpyhiekkaa ja samalla halukkaat voivat tilata myös isoja määriä Mörttiröpöä eli haapahaketta tai EURO-LIN pellavakuiviketta. Tilauksen yhteydessä mahdollista tilata myös Mästers-chinchillapellettiä ja muita tarvikkeita.

Tilaus tehdään 1-2 kertaa vuodessa.

Tilauksen vastaanottokaupunki ilmoitetaan tilauksen teon yhteydessä.

SAKSAN TARVIKETILAUS

Hiekka ja -pellettirinkien lisäksi yhdistys tekee 1-2 kertaa vuodessa kimppatilauksen Saksaan mm. Fungus-Stop -jauheesta, maitopelletistä, vitamiineista ym. Halukkaat jäsenet ovat tervetulleita mukaan tilauksiin. Tilausten postikulut Suomeen jaetaan tilaajien kesken. Tuotteet toimitetaan yhteen ringeistä, josta tuotteiden postittaminen tilaajalle yhdessä muiden rinkitituotteiden kanssa on mahdollista. Lisäksi tuontimahdollisuuksia kannattaa tiedustella.

**********

Tilausmäärät ja toimitukset
Tuotteita tulee ensisijaisesti tilata säkeittäin (20 kg / säkki) sekä ämpäreittäin (5 kg/ ämpäri)

Vähimmäistilaus on kuitenkin 5 kg / tilaaja, mikäli pienempien erien tilaajia löytyy riittävästi eli vähintään neljä henkilöä per säkki.

Yhdistys ei lähetä isoja säkkejä postitse, vaan tilaukset tulee noutaa sovitun pellettiringin toimijan luota.

5 kg:n tilausten postituksista voidaan sopia erikseen tilaajien kanssa.

Tuontimahdollisuuksia
Tuontimahdollisuuksia kulukorvausta vastaan tilauksille voi kysellä rinkien vastuuhenkilöiltä.

Lisätietoja ringeistä saat ottamalla yhteyttä chinchillayhdistys@gmail.com

HUOM!
Ota yhteyttä pellettiringin pitäjään jos:
- olet halukas pystyttämään pellettiringin kotipaikkakunnallesi (vaatimuksena useampi tilaaja ja/tai suurempi tilausmäärä)
- olet halukas tarjoamaan pelleteille ja hiekoille säilytyspaikkaa omalta kotipaikkakunnaltasi ja luovuttamaan pellettejä eteenpäin tilaajille

Voit jättää tilauksesi joko jollain oheisista lomakkeista, tai sähköpostitse osoitteeseen: chinchillayhdistys@gmail.com

-- HUOM!! Katso tilausta tehdessäsi, että valitset ja lähetät tilauksen oikean kaavakkeen kautta, jotta saat tilauksesi oikein. --