Mästers pellettirinki

Tämä on Mästers-pellettiringin tilausosio!

Rinkeihin ovat lämpimästi tervetulleita mukaan kaikki SCY:n maksavat jäsenet. Yhdistykseen kuulumattomat henkilöt ja tahot eivät voi tilata kauttamme tuotteita, koska tilausmahdollisuus on yhdistyksemme antama jäsenetu.

Ringit

Tilaukset on noudettava mahdollisimman pian niiden saapumisesta, sillä yhdistyksellä ei ole varastotiloja joihin säilöä tuotteita pitkiksi ajoiksi.

Uusimaa - Tiia Manninen (Helsinki)

Pirkanmaa - Elina Rantanen (Lempäälä)

Mästers pellettirinki

Yhdistys tilaa laadukasta ja suosittua ruotsalaista Mästers puristechinchillapellettiä vähintään kaksi kertaa vuodessa PK-seudulle, Keski-Suomeen ja Pirkanmaalle. Pelletti on ollut käytössä vuosikausia mm. Ruotsissa, Suomessa ja Saksassa chinchillaharrastajien ja -kasvattajien keskuudessa. Mästers on suunniteltu nimenomaan lemmikki-, näyttely- ja jalostuschinchilloille, tähdäten pitkään elinikään ja terveyteen. Pellettiä ei käytetä turkistarhoilla.

Säkin koko: 20kg

Ämpärin koko: 5kg
Tuontimahdollisuuksia toimipaikoista eteenpäin voi tiedustella ringin pitäjältä.

Voit jättää tilauksesi joko oheisella lomakkeella, tai sähköpostitse osoitteeseen: chinchillayhdistys@gmail.com

-- HUOM!! Katso tilausta tehdessäsi, että lähetät tilauksen oikean kaavakkeen kautta, jotta saat tilauksesi oikein. --

tilauskaavake (Mästers)

seuraava tilaus: maalis-huhtikuu 2o23

MAKSUTIEDOT:
Tilinumero: FI84 5016 1020 0621 53
Saaja: Suomen Chinchillayhdistys ry
Maksu: 48 € / 20 kg & 20 € / 5 kg (ämpäri)
Viitenumero: 2477
HUOM! Pelletin hinta on noussut raaka-aineiden, polttoaineen yms. hinnan nousun myötä.
Rinkeihin on yhteensä tilattava 16 säkkiä pellettiä tai muuten tilaus ei toteudu.
TILAUKSEN ERÄPÄIVÄ:  26.4.2023
Lähetä kuittikopio maksusta sähköpostiin chinchillayhdistys@gmail.com yhteystietojen kanssa 26.4.2023 klo 21:00 mennessä!
HUOM! Laske, että tilaat pellettiä riittävästi. Seuraava tilaus tehdään todennäköisesti loka-marraskuussa 2023.
Tilaa mieluummin vähän ekstraa kuin liian vähän!

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.