chinchillavälitys

Yhdistyksemme pitää yllä pienimuotoista chinchillavälitystä.

Välitämme ainoastaan tietoa kasvattajien ja muiden yksityishenkilöiden kotia etsivistä chinchilloista, emme siis itse toimi eläinten myyjänä tai pidä varastoa myynnisä olevista eläimistä.

Mikäli haluat chinchillasi ilmoituksen välitykseen tai olet löytänyt välityksen kautta sinua kiinnostavan eläimen, ota yhteyttä alla olevien ohjeiden mukaisesti:

välityskaavake

Alla olevalla lomakkeella voit lähettää välitykseen toivomasi chinchillan myynti-ilmoituksen.

Kerro ohessa seuraavat tiedot:

• Chinchillan nimi
  • Chinchillan ikä
  • Chinchillan väri
  • Chinchillan sukupuoli

Lisäksi voit halutessasi kertoa lyhyesti eläimen luonteesta, mahdollisista mukana myytävistä tarvikkeista (häkki, ruoka, hoitotarvikkeet), kuljetusmahdollisuuksista sekä lähettää kuvan ilmoitusta varten osoitteeseen chinchillayhdistys@gmail.com.

Mikäli välityksen kautta joku kiinnostuu ilmoituksestasi, välitämme hänelle yhteystietosi yhteydenottoa varten.

Muistathan ilmoittaa, mikäli chinchillasi löytää kodin ilmoituksen poistamiseksi.

Ilmoitus on voimassa 6kk ilmoituksen julkaisupäivästä alkaen.

Mikäli ilmoituksesi on yhä ajankohtainen voimassaoloajan umeuduttua, otathan yhteyttä hyvissä ajoin ennen ilmoituksen poistamista.

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.

löysitkö sinua kiinnostavan chinchillan välityksen kautta?

Mikäli löysit sinua kiinnostavan chinchillan välityksen ilmoituksista, ota meihin yhteyttä niin välitämme sinulle myyjän yhteystiedot yhteydenottoasi varten.

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.