Yhdistykseen liittyminen

Suomen Chinchillayhdistys ry:n jäsenyyttä voit anoa täyttämällä oheisen sähköisen jäsenanomuslomakkeen tai täyttämällä jäsenanomuskaavakkeen sekä maksamalla jäsenmaksun. Jäsenmaksu on yhdelle kalenterivuodelle kerrallaan (01.01.20XX-31.12.20XX)

SCY:n jäsenyys oikeuttaa sinut:

Jos jäsenasioissa tulee kysyttävää, tai et ole saanut seitsemän (7) päivän sisällä varmennetta jäsenanomuksen suhteen, ota yhteyttä jäsenrekisterin ylläpitäjään chinchillayhdistys@gmail.com
HUOM! Muista tarkistaa sähköpostisi roskapostilaatikko, jostain syystä osalla viestit ohjautuvat sinne.

(Huom! Jos jäsenanomuskaavakkeen kanssa on ongelmia, lataa uusin Adobe Reader koneellesi: http://get.adobe.com/fi/reader/
Jostain syystä vanha versio ei tue uusinta. Jos kaavakkeen täyttäminen ei vieläkään onnistu, ota yhteyttä chinchillayhdistys@gmail.com)

Jäsenmaksut vuonna 2023

Vuosijäsen: 22 euroa
Perhejäsen: 5 euroa
Ainaisjäsen: 200 euroa
Kunniajäsen: 0 euroa (kutsutaan hallituksen toimesta)
Asiantuntijajäsen: 0 euroa (kutsutaan hallituksen toimesta)
Nuorisojäsen: 15 euroa
Yhteisöjäsen: 40 euroa
Kannatusjäsen: 30 euroa

Vuoden 2023 jäsenmaksutiedot lähetetään SCY:n vanhoille jäsenille tammikuun aikana. Uudet jäsenet lähettävät ilmoittautumislomakkeen täytettynä: chinchillayhdistys@gmail.com

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.

Mikäli haluat lähettää jäsenanomuskaavakkeen sähköpostitse, toimi seuraavasti:

1. Avaa liittymislomake ja tallenna se koneellesi nimellä. (On erittäin tärkeää tallentaa lomake ennen täyttämistä!)
2. Täytä lomakkeeseen vaaditut tiedot ja tallenna lomake koneellesi.
3. Lähetä täytetty lomake yhdistyksen jäsenrekisteröitsijälle sähköpostin liitetiedostona osoitteeseen chinchillayhdistys@gmail.com

Kun olet lähettänyt jäsenanomuskaavakkeen, SCY:n hallitus hyväksyy sen ja jäsenrekisterin ylläpitäjä lähettää sinulle viitenumeron, sekä maksutiedot vuosimaksua varten. Kun maksu on maksettu ja rahastonhoitaja on sen varmentanut, lähettää jäsenrekisteröitsijä sinulle salasanan, joka oikeuttaa pääsyyn jäsenille varatuille alueille sivustolla, sekä jäsenkorttisi, joka oikeuttaa yhteistyötahojen etuihin ja alennuksiin. Voit myös lähettää jäsenrekisteröitsijälle kuittikopion jäsenmaksusta, joka nopeuttaa jäsenyyden alkamista.

Jäsenanomuskaavake on voimassa 31 päivää sen saapumisesta jäsenrekisteröitsijälle. Jos jäsenmaksua ei ole tähän mennessä maksettu, jäsentiedot poistetaan jäsenrekisteristä ja jäsenyyttä tulee anoa uudelleen täyttämällä jäsenanomuskaavake ja maksamalla jäsenmaksu 31 päivän kuluessa. Jos henkilö ei ole maksanut jäsenmaksua kahden jäsenanomushakemuksen jälkeen (yht. 62 päivää) / vuosi, henkilö ei voi hakea jäsenyyttä enää kyseiselle kalenterivuodelle.

Huom: Jos et saa vastausta jäsenrekisterinpitäjältä 7 päivän kuluessa, ota yhteyttä chinchillayhdistys@gmail.com .

Muista myös tarkistaa sähköpostisi roskapostilaatikko, joillakin osa viesteistä ohjautuu sinne.

Yhdistyksen jäsenrekisterin tiedot ovat salaisia, eikä niitä luovuteta kolmannelle osapuolelle.