jäsenedut

Suomen Chinchillayhdistys ry tarjoaa jäsenilleen monenlaisia jäsenetuja.

Sivupalkista saat lisätietoa kaikista eduista erikseen.

TIERRAN LEMMIKKIPUOTI

Tierran Lemmikkipuoti on kaneihin ja jyrsijöihin painottunut verkkokauppa sekä lomahoitola, jossa pyritään ottamaan huomioon kotimaisuus ja ekologisuus. Etsimme jatkuvasti lisää kotimaisia pienyrittäjiä, joiden tuotteita voisimme ottaa valikoimaamme. Pyrimme käyttämään kotimaisia pakkaustarvikkeita ja välttämään muovisten pakkaustäytteiden käyttöä.

Hoitolassa on rajallinen määrä hoitopaikkoja, jotta pystymme huomioimaan tarpeeksi jokaista hoidokkiamme yksilöllisesti.

Tierran Lemmikkipuoti tarjoaa Suomen Chinchillayhdistys ry:n jäsenille 10% alennuksen normaalihintaisista tuotteista ja hoitola-palveluista.

Suomen Chinchillayhdistys ry:n jäsenille 10% alennus ostoksista!

Kotipesät Lemmikkituote on pieni perheyritys Virroilla Pohjois-Pirkanmaalla. Tuotemerkkimme on Kotipesät-tuotteet®

Olemme valmistaneet jo 12 vuoden ajan käsityönä pienille lemmikeille laadukkaita ja kestäviä pesämökkejä ja virikkeitä. Käytämme vain kotimaista vaneria. Tuotteet pintakäsittelemme luonnon kasviöljyihin ja -vahoihin perustuvalla sävytetyllä puuvahalla, valittavana on 11 kaunista väriä. Ekologisuus ja eettisyys ovat tärkeitä arvoja tuotteidemme valmistuksessa.

Kotipesä-tuotteilla on oma verkkokauppa, josta tuotteita voi tilata mieleisissä väreissä osoitteessa: kotipesat.com