Mästers pellettirinki

Tämä on Mästers-pellettiringin tilausosio!

Rinkeihin ovat lämpimästi tervetulleita mukaan kaikki SCY:n maksavat jäsenet. Yhdistykseen kuulumattomat henkilöt ja tahot eivät voi tilata kauttamme tuotteita, koska tilausmahdollisuus on yhdistyksemme antama jäsenetu.

Ringit

Tilaukset on noudettava mahdollisimman pian niiden saapumisesta, sillä yhdistyksellä ei ole varastotiloja joihin säilöä tuotteita pitkiksi ajoiksi.

Uusimaa - Tiia Manninen (Järvenpää)

Etelä-Savo- Aleksanteri Ryösö (Mikkeli)

Keski-Suomi - Elsi Hietaranta (Jyväskylä)

Pirkanmaa - Sara Paloneva (Nokia)

Mästers pellettirinki

Yhdistys tilaa laadukasta ja suosittua ruotsalaista Mästers puristechinchillapellettiä vähintään kaksi kertaa vuodessa PK-seudulle, Etelä-Savoon, Satakuntaan, Keski-Suomeen ja Pirkanmaalle. Pelletti on ollut käytössä vuosikausia mm. Ruotsissa, Suomessa ja Saksassa chinchillaharrastajien ja -kasvattajien keskuudessa. Mästers on suunniteltu nimenomaan lemmikki-, näyttely- ja jalostuschinchilloille, tähdäten pitkään elinikään ja terveyteen. Pellettiä ei käytetä turkistarhoilla.

Säkin koko: 20kg

Ämpärin koko: 5kg
Tuontimahdollisuuksia toimipaikoista eteenpäin löytyy runsaasti.

Voit jättää tilauksesi joko oheisella lomakkeella, tai sähköpostitse osoitteeseen: chinchillayhdistys@gmail.com

-- HUOM!! Katso tilausta tehdessäsi, että lähetät tilauksen oikean kaavakkeen kautta, jotta saat tilauksesi oikein. --

tilauskaavake (Mästers)

seuraava tilaus: Syksy 2o21

MAKSUTIEDOT:
Tilinumero: FI84 5016 1020 0621 53
Saaja: Suomen Chinchillayhdistys ry
Maksu: 35 € / 20 kg (jos tilaus 6 säkkiä tai enemmän / rinki),  38 € / 20 kg (jos tilaus vähemmän kuin 6 säkkiä / rinki) & 14 € / 5 kg (ämpäri)
Viitenumero: 2477
TILAUKSEN ERÄPÄIVÄ:  6.9.2021
Lähetä kuittikopio maksusta sähköpostiin chinchillayhdistys@gmail.com yhteystietojen kanssa 6.9.2021 klo 16:00 mennessä!
HUOM! Laske, että tilaat pellettiä riittävästi. Seuraava tilaus tehdään todennäköisesti maaliskuussa 2022.
Tilaa mieluummin vähän ekstraa kuin liian vähän!

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.