Pellettiringit

Suomen Chinchillayhdistys ry ylläpitää hiekka ja -pellettirinkejä jäsenilleen.

Rinkeihin ovat lämpimästi tervetulleita mukaan kaikki SCY:n jäsenet. Yhdistykseen kuulumattomat henkilöt ja tahot eivät voi tilata kauttamme tuotteita, koska tilausmahdollisuus on yhdistyksemme antama jäsenetu.
Säkkien hinnat, tilauksien aikataulut, sekä muut tiedot löydät SCY:n Facebook-tilausryhmästä

Mästers pellettirinki

Yhdistys tilaa laadukasta ja suosittua ruotsalaista Mästers puristechinchillapellettiä 2 kertaa vuodessa Pirkanmaalle, PK- Seudulle ja Satakuntaan. Pelletti on ollut käytössä vuosikausia mm. Ruotsissa, Suomessa ja Saksassa chinchillaharrastajilla ja kasvattajilla. Mästers on suunniteltu nimenomaan lemmikki, näyttely -ja jalostuschinchilloille, tähdäten pitkään elinikään ja terveyteen. Pellettiä ei käytetä turkistarhoilla.

Säkin koko: 20kg.
Tuontimahdollisuuksia toimipaikoista eteenpäin löytyy runsaasti.

Altromin-, Carrera- ja Mörtti Röpö -rinki

Lisäksi tilaamme Altromin puristechinchillapellettiä, Carrera kylpyhiekkaa ja samalla halukkaat voivat tilata myös isoja määriä Mörtti Röpö kuiviketta.

Tilaus tehdään 1-2 kertaa vuodessa.

Tilauksen vastaanottokaupunki ilmoitetaan tilauksesta ilmoittamisen yhteydessä.

Tilaukset voidaan toimittaa eteenpäin pienestä korvauksesta tai lähettää tilaajalle postikuluja vastaan.

Saksan tilaukset

Hiekka ja -pellettirinkien lisäksi yhdistys tekee 1-2 kertaa vuodessa kimppatilauksen Saksaan mm. Fungus- Stop jauheesta, maitopelleteistä, vitamiineista ym. Halukkaat jäsenet ovat tervetulleita mukaan tilauksiin. Tilausten postikulut Suomeen jaetaan tilaajien kesken. Tuotteet toimitetaan Nokialle tai Vantaalle, josta tuotteiden tuonti yhdessä muiden rinkitituotteiden kanssa on mahdollista, tai erillinen postititus tilaajille.

**********

Tilausmäärät ja toimitukset
Tuotteita tulee ensisijaisesti tilata säkeittäin (20-25kg/säkki).

Vähimmäistilaus on kuitenkin 5kg/tilaaja jos pienempien erien tilaajia löytyy riittävästi, eli 4-5 henkilöä per säkki.

Yhdistys ei lähetä isoja säkkejä postitse, vaan tilaukset tulee hakea sovitun pellettiringin toimijan luonta.

5kg:n tilausten postituksista voidaan sopia erikseen tilaajien kanssa.

Tuontimahdollisuuksia
Tuontimahdollisuuksia pientä kulukorvausta vastaan tilauksille löytyy mm. Pirkanmaa- Kouvola/ Seinäjoki/ PK- Seutu/ Turku/ Eurajoki- akseleilla.

Lisätietoja ringeistä saat ottamalla yhteyttä chinchillayhdistys@gmail.com

HUOM!
Ota yhteyttä pellettiringin pitäjään jos:
- olet halukas pystyttämään pellettirinkiä kotipaikkakunnallesi.
- olet halukas tarjoamaan pelleteille ja hiekoille säilytyspaikkaa omalta kotipaikkakunnaltasi ja luovuttamaan pellettejä eteenpäin tilaajille.