virtuaalinäyttely

Yhdistys järjestää 1-2 kertaa vuodessa leikkimielisen virtuaalinäyttelyn, johon ovat kaikki tervetulleita!

Näyttely on täysin maksuton, ja se käydään virtuaalisesti. Arvostelu tapahtuu kuvien ja omistajan luonnekuvauksen perusteella.

mikä on virtuaalinäyttely?

Kyseessä on leikkimielinen näyttely, jossa chinchillat arvostellaan lähestulkoon samoin perustein kuin virallisessa ja Pet-luokassa chinchillanäyttelyssä, mutta arvostelu tapahtuu kuvan perusteella. Virtuaalinäyttelyssä omistaja voi kuvata maksimissaan 50 sanalla, miksi juuri hänen chinchillansa on ihana lemmikki. Tuomari valitsee kuvan ja kuvauksen perusteella virtuaalinäyttelyn parhaat chinchillat. Näyttely on ilmainen ja osallistua voi kaikki yli 4 kk ikäiset chinchillat. Eläimen ei tarvitse olla rekisteröity. Tuomari arvioi valokuvasta mahdollisimman hyvin chinchillan tasoa verrattuna lajimääritelmään ja omistajan kuvausta eläimestä verrattuna ihanteellisen lemmikin määritelmään.

Jokainen osallistuja saa lemmikistään sanallisen arvostelun, joka julkaistaan netissä.
Parhaimman arvion saaneet chinchillat saavat palkinnoksi ruusukkeet virtuaali PET- nimikkeillä.
SÄÄNNÖT
1. Chinchilla/chinchillat ilmoitetaan näyttelyyn lähettämällä siitä/niistä mahdollisimman laadukas ja edustava kuva .jpg –muodossa yhdistyksen sähköpostiin chinchillayhdistys@gmail.com.
Ilmoittautumisen mukaan tulee liittää seuraavat tiedot: eläimen nimi, sukupuoli, ikä kuvassa (vuosi ja kuukausi), väri sekä omistajan nimi, osoite ja sähköpostiosoite.
Kuvan lähettäjällä on oltava julkaisuoikeus valokuvaan (kuvaa ei saa ottaa ilman lupaa toisen kotisivuilta tms.).
Yhdeltä omistajalta hyväksytään virtuaalinäyttelyyn maksimissaan 5 chinchillaa yhteensä.
Osallistuminen on ilmaista.
2. Virtuaalinäyttelyssä on kaksi luokkaa (sinkut ja parit), joissa kaikki chinchillat kilpailevat toisiaan vastaan (luokan sisällä). Näyttelyn alaikäraja on 4 kk.
Yläikärajaa ei ole.
3. Kuvaan liittyvät määräykset: kuvassa pitää näkyä chinchilla kokonaan. Kuvia voi olla myös useampi eri suunnista.
Mikäli mahdollista, ota kuvat valkoista tai vaaleaa taustaa vasten ja hyvässä, mahdollisimman luonnollisessa valaistuksessa.
4. Virtuaalinäyttelyssä tuomari valitsee parhaan lemmikin ilmoittautumisen mukana lähetettyjen kuvien ja sanallisen kuvauksen (maksimissaan 50 sanaa) perusteella.

LUOKAT