Chinchilla vailla uutta kotia

Täällä näet ilmoitukset uutta kotia etsivistä chinchilloista.

Ilmoitus on voimassa 6 kk välitysilmoituksen julkaisupäivämäärästä alkaen.

Yhdistys ei toimi kotia etsivien eläinten myyjänä, vaan kaupanteko ja siihen liittyvä keskustelu käydään ilmoituksesta kiinnostuneen ja myyjän kanssa.

Elmo

Ajanpuutteen vuoksi kotia etsii n. 5 vuotias chinchilla poika Elmo. Elmo on väriltään hetero ebony, on paperiton, mutta alkuperä tiedossa. Ollut aina terveenä. Luonteeltaan on kiltti, ei kuitenkaan täysin kesy. Ei viihdy sylissä mutta antaa rapsutella ajoittain. Rakastaa juosta vapaana ja uudelta kodilta toivoisinkin, että pääsisi päivittäin juoksemaan. Elmo etsii hyvää ja osaavaa loppuelämän kotia, jossa hänelle olisi enemmän aikaa. Ei sovellu pienten lasten lemmikiksi. Mukaan saa ison omatekoisen häkin (n. 120x60x160) ja tarvikkeita. Hinta on sovittavissa, hyvä koti on tärkein. Koti valitaan tarkasti. Elmo asuu Lappeenrannassa.

Ilmoittaja: Marika Parkkila

maisa

Kotia etsii marraskuussa 5 vuotta täyttänyt standard naaras Maisa. Uudelta omistajalta vaadin täysi-ikäisyyttä. Luonteeltaan Maisa on arka, mutta todella utelias.

Käsikesy Maisa ei ole, mutta ottaa mielellään rapsutuksia vastaan. Perusterve. Maisa etsii uutta kotia muuttuneen elämäntilanteen vuoksi, mutta ei ”pakko myynnissä”.

Mukana tulee häkki sekä paljon muuta.

Hinta sovittavissa.

Ilmoittaja: Laura R.

Sparkler's ozzy

V. 2013 syntynyt Sparkler's Ozzy uros etsii uutta hyvää kotia muuttuvan elämäntilanteemme vuoksi. Ozzy on sosiaalinen  ja utelias poika joka pitää rapsuttelusta, mutta ei niinkään sylissä olosta. Ozzy on saanut olla todella paljon vapaana tarkoitukseen valjastetuissa erillisissä tiloissa. Värinä on standard vc sc. Annetaan mieluiten kotiin jossa aiempaa kokemusta chinchilloista. Mukaan saa tarvittaessa ison Savic Suite Royal häkin.

Ilmoittaja: Joni Lindroos

Aimo

Kotia etsii nuori leikkaamaton poika.

Tullut meille rescuena emonsa kanssa etsimään rauhassa uutta kotia.

Syntynyt kesäkuussa 2019, paperiton.

Väriltään kaunis black velvet ja häntä oikein tuuhea, todella suloinen ja vilkas pieni kaveri :) Terve yksilö osaavaan kotiin, luonteeltaan menevä ja utelias, tykkää leikkiä, on kiinnostunut muista meillä asuvista sinsuista ja vaihtaa juttua niiden kanssa.  Tottunut koiriin ja lapsiin.

Jos kiinnostuit, laita Aimolle viestiä! :)

Paikkakunta Imatra.

Ilmoittaja: Anni

Etsitään chinchillaa:

leolle ystävä!

Hei! Etsimme kaveria 20 vuotta täyttäneelle, edelleen hyvin aktiiviselle ja leikkisälle uros-chinchilla Leolle. Leo on kastroitu ja väriltään black velvet.

Perheeseemme on kuulunut alunperin 4 chinchillaa: vanhemmat ja kaksi poikasta, joista molemmat uroksia. Perheen emo kuoli kuusi vuotta sitten (ikä 15,5 vuotta) ja toinen poikasista kolme vuotta sitten (ikä 17 vuotta). Isä-chinchilla on nyt 22-vuotias, ja hänen terveytensä alkaa olla heikko. Pelkäämme että jo pian saattaa tulla vastaan hetki, jolloin on armeliasta päästää hänet rusinataivaaseen. Leo on siis jäämässä yksin, joten etsimme hänelle ystävää - hän on aina ollut todella sosiaalinen ja leikkisä. Ihanteellista olisi, jos Leolle löytyisi seuraksi toinen ikääntynyt, mutta perusterve chinchilla.

Perheessämme chinchillat ovat eläneet koko elämänsä vapaana chinchilloille turvalliseksi tehdyissä huoneissa. Häkki on toiminut heillä lähinnä turvapaikkana, jossa he ovat saaneet olla omassa rauhassaan. Leon tuleva kaveri pääsisi siis elämään tilavasti chinchillalle sopivassa kodissa, osaavan huolenpidon alla.

Paikkakunta Helsinki.

Ilmoittaja: Matti Palomäki + Anne Lahti

Ernestille kaveri

Etsitään max 5 kk ikäistä poikaa Ernestin kaveriksi. Meillä on tarjota huolehtiva koti ja 3-kerroksinen häkki. Ernestin kaveri jouduttiin lopettamaan kastrointikomplikaation vuoksi. Ernesti on ystävällinen ja käsikesy. Chinchilloilla on oma huone ja saavat juoksennella joka päivä vapaana. Meillä on myös marsuja. Ruokimme ohjeiden mukaan ja kylpymahdollisuus on joka päivä.

Ilmoittaja: Marika Launonen