Chinchilla vailla uutta kotia

Täällä näet ilmoitukset uutta kotia etsivistä chinchilloista.

Ilmoitus on voimassa 6kk välitysilmoituksen julkaisupäivämäärästä alkaen.

Yhdistys ei toimi kotia etsivien eläinten myyjänä, vaan kaupanteko ja siihen liittyvä keskustelu käydään ilmoituksesta kiinnostuneen ja myyjän kanssa.

maisa

Kotia etsii marraskuussa 5 vuotta täyttänyt standard naaras Maisa. Uudelta omistajalta vaadin täysi-ikäisyyttä. Luonteeltaan Maisa on arka, mutta todella utelias.

Käsikesy Maisa ei ole, mutta ottaa mielellään rapsutuksia vastaan. Perusterve. Maisa etsii uutta kotia muuttuneen elämäntilanteen vuoksi, mutta ei ”pakko myynnissä”.

Mukana tulee häkki sekä paljon muuta.

Hinta sovittavissa.

Ilmoittaja: Laura R.

Harlequin's Dudeson

Hyvää loppuelämän kotia etsii Harlequin's Dudeson (rekisteröity) eli kotoisammin Taavi. Synt. 23.4.2013. Väri standard, uros. Rahaa emme tarvitse vaihdossa vaan pääsia että poika saisi osaavan ja aktiivisen kodin. Mukaan halutessaan saa aika uuden häkin, ja kantokopan, rekisteritodistuksen ym. Nouto Turusta.

Ilmoittaja: Susanna R.

2 chinchillaveljestä

Kaksi (2) nuorta chinchillaveljestä etsivät loppuelämän kotia.

Pojat on pelastettu huonoista oloista, kodista jossa he asuivat hamsterin häkissä, eivätkä saaneet syödä heinää. Heidän kunnon tarkisti paikallinen kasvattaja, ja nyt molemmat pojat syövät ja juovat normaalisti. He ovat terveitä, eivätkä oireile viitaten mihinkään tautiin. Pojat ovat asuneet yhdessä koko elämänsä, ja he ovat 2,5 & 3,0 vuotiaita.

Nyt he asuvat Lohjalla, minun luonani, ja ovat tottuneet erilaisiin hajuihin ja ääniin. Päivittäin pojille on juteltu, ja molemmat uskaltautuivat jo kolmantena päivänä ottamaan näkkileipää kädestä. He eivät kuitenkaan vielä ole niin kesyjä, että antaisivat esimerkiksi ”sylitellä.” Olen saanut silittää molempia, eikä kumpikaan ole purrut minua tai ketään joka heitä on täällä käynyt katsomassa.

Toivoisimme kodilta joko kokemusta chinchilloista tai kiinnostusta oppia niiden hoidosta, sekä valmiutta sitoutumaan poikien koko loppuelämän ajaksi. He ovat kaltoinkohtelultaan kokeneet jo tarpeeksi.

Ota rohkeasti yhteyttä, mikäli sinulla voisi olla näille pojille koti!

Ilmoittaja: Riikka H.