Chinchilla vailla uutta kotia

Täällä näet ilmoitukset uutta kotia etsivistä chinchilloista.

Ilmoitus on voimassa 6 kk välitysilmoituksen julkaisupäivämäärästä alkaen.

Yhdistys ei toimi kotia etsivien eläinten myyjänä, vaan kaupanteko ja siihen liittyvä keskustelu käydään ilmoituksesta kiinnostuneen ja myyjän kanssa.

leo

Suloinen Leo etsii uutta kotia muuttuneiden elämäntilanteiden myötä. Etsimme Leolle rakastavaa kotia, jossa hän saisi tarvitsemansa hoivan ja huomion. Leo on 8-vuotias, väriltään harmaa rapsutuksia rakastava pikkuinen.

Paikkakunta: Espoo

Viivi

beige uros

Kodinvaihtaja hyvään kotiin. Noin 3 v uros chinchilla, väriltään beige. Luonteeltaan kiltti, vaikka aluksi arastelee. Tottunut käsittelyyn, mutta ei viihdy sylissä.

Paikkakunta: Kuopio

Hanne

Etsitään chinchillaa:

leolle ystävä eläkepäiviä viettämään!

Hei! Etsimme kaveria 20 vuotta täyttäneelle, edelleen hyvin aktiiviselle ja leikkisälle uros-chinchilla Leolle. Leo on kastroitu ja väriltään black velvet.

Perheeseemme on kuulunut alunperin 4 chinchillaa: vanhemmat ja kaksi poikasta, joista molemmat uroksia. Perheen emo kuoli seitsemän vuotta sitten (ikä 15,5 vuotta) ja toinen poikasista neljä vuotta sitten (ikä 17 vuotta) ja perheen isä tänä vuonna 23-vuotiaana. Leo on siis jäänyt yksin, ja siksi etsimme hänelle ystävää - hän on aina ollut todella sosiaalinen ja leikkisä. Ihanteellista olisi, jos Leolle löytyisi seuraksi toinen ikääntynyt, mutta silti perusterve chinchilla.

Perheessämme chinchillat ovat eläneet koko elämänsä vapaana chinchilloille turvalliseksi tehdyissä huoneissa. Häkki on toiminut heillä lähinnä turvapaikkana, jossa he ovat saaneet olla omassa rauhassaan. Leon tuleva kaveri pääsisi siis elelemään eläkepäiviään tilavasti chinchillalle sopivassa kodissa, osaavan huolenpidon alla.

Paikkakunta Helsinki.

Matti Palomäki + Anne Lahti