Chinchilla vailla uutta kotia

Täällä näet ilmoitukset uutta kotia etsivistä chinchilloista.

Ilmoitus on voimassa 6 kk välitysilmoituksen julkaisupäivämäärästä alkaen.

Yhdistys ei toimi kotia etsivien eläinten myyjänä, vaan kaupanteko ja siihen liittyvä keskustelu käydään ilmoituksesta kiinnostuneen ja myyjän kanssa.

KENTSU

Seniori chinchilla nimeltänsä Kentsu etsii kiireellisesti uutta kotia. Itsellä on pieni vauva, jonka vuoksi ei ole enää voimia juoksuttaa. Hän ok leikattu, rekisteröity. Kentsua kutsutaan myös Pöpöksi ja Pöppiäiseksi. Hän on korvaamattoman rakas, mutta pakko luopua. Hp 150 €

Nea

beige uros

Kodinvaihtaja hyvään kotiin. Noin 3 v uros chinchilla, väriltään beige. Luonteeltaan kiltti, vaikka aluksi arastelee. Tottunut käsittelyyn, mutta ei viihdy sylissä.

Paikkakunta: Kuopio

Hanne

2 naarasta

Uutta kotia etsii kaksi alle 2 vuotiasta tyttöchinchillaa. Mukaan tulee kolmikerroksinen kaappi sekä kaikki muutkin meillä käytössä olleet tarvikkeet.

Toisella oli keväällä fungus, nyt hoidettu. Mukaan tulee fungistop jauhetta, jos puhkeaa uudelleen.

Toinen tytöistä on pienempi ja hentoisempi kuin toinen, lisäksi hänellä on lyhyempi häntä. Ell todennut kuitenkin terveeksi.

Tytöt eivät ole rekisteröityjä.  Eikä ilmaiset.
Ainoastaan hyvään kotiin, ja kuulumisia haluaisin kuulla jatkossa.

Paikkakunta: Kotka

Ulla P.

2-vuotias standard naaras

Uutta kotia etsii 2 vuotinen standard värinen naaras chinchilla. Chinchillan nimi on Momo ja hän on todella aktiivinen ja utelias kaveri.  Momo ei hirveästi tykkää käsittelystä, mutta hän on kuitenkin melko kesy muuten.

Mukaan saa tarvittaessa kuljetusboksin ja muita tarvikkeita kuten kylpyhiekkaa.

Aino-Maria

Matti & Teppo

Hellyyden kipeät harmaat chinchilla pojat Matti ja Teppo etsivät asiantuntevaa ja rakastavaa kotia. Pojat ovat syntyneet 7/2021 ja myydään yhdessä hyvään kotiin. Yhteishinta tarvikkeiden kanssa 250€ (hintaan kuuluu poikien lisäksi häkki, ruokaa, kylpyhiekkaa ja kylpyastia). Myydään elämän tilanteessa tapahtuneen muutoksen johdosta ajanpuutteen vuoksi.

Katja J.

etsitään chinchillaa