kasvattajien ilmoitukset

Täällä yhdistyksen kasvattajat (SCY*-sekä yhdistyksen hyväksymät viralliset kasvattajat) voivat ilmoittaa poikueistaan, eläköityvistä jalostuseläimistään sekä kodinvaihtajistaan.

Ilmoitukset ovat voimassa 6kk välityksen julkaisupäivämäärästä alkaen.

SCY*Dasmeluna's Rubytini "Ruusu"

Standard sc vc, naaras

e. Sparkler's Bloody Mary

i. Millechins Skitzo

Syntynyt: 05.08.2019

Kasvattaja: Janette Jaatinen & Krista Viinanen

Tämä energinen nuori chinchillanalku kaipaisi vähän kokeneempaa kotia tai sellaista kotia, jolla on aikaa ja kärsivällisyyttä tutustua rauhassa Ruusun pirtsakkaan persoonaan!

Ruusu ei nimestään huolimatta ole kaikkein siliteltävin kullannuppu, vaan omistaa omat piikkinsä: nuorikko on itsenäinen, meneväinen mutta käsiteltävissä, ja viihtyy parhaiten kun saa omassa tahdissaan tutkia ympäristöään.

Hänestä saa mielenkiintoisen lemmikin sellainen koti, joka ei etsi kesyintä sinsua ja on valmis muovaamaan tästä nuoresta kelpo sinsun ajan kanssa.

Lemmikiksi, näyttelyitä voi myös kokeilla halutessaan. Ei pelkästään lasten lemmikiksi eikä talouteen, jossa samassa tilassa lintuja.

Tytön mukana tulevat rekisteripaperit (SCY), myyntipaperit, pussillinen tuttua ruokaa (Mästers) ja hiekkaa, yhden vuoden jäsenyyden Suomen Chinchillayhdistys ry:hyn uusille jäsenille (arvo 20€) sekä kasvattajan ainainen tuki.

Hp 100€

Yhteydenotot:

Kasvattaja Janette Jaatinen

janettejaatinen@gmail.com

Szyn-Pol Jolie

Black pearl, naaras

Syntynyt: 02.01.2015

Reilu 5-vuotias black pearl naaras valmiina siirtymään "eläkkeelle" kasvatuksen piiristä. Ihannekodissa saisi olla ainut chinchilla ja omistajien jakamattoman huomion keskipiste. Mukaan saa rekisterikirjan (sis. sukutaulun), myyntisopimuksen, pussin tuttua puristepellettiä ja hiekkaa sekä kasvattajan elinikäisen tuen. Ei pelkästään lasten lemmikiksi. Huomioithan että kyseessä on hieman hintavampi värimutaatio. Lisätietoja kysymällä.

Yhteydenotot:

Kasvattaja Elsi Övermark (Valyrian chinchillas)

elhever28@gmail.com